הדפסה
קטגוריה: מאמרים
כניסות: 109

אם אי פעם דאגתם שהשיווק שלכם הוא  פאסיבי מדי ולא מגיע מספיק מהר או ברור לקהל היעד שלכם, עכשיו זה הזמן לתקן את הבעיה והפתרון נמצא בשליחת SMS. דעו לכם שדווקא ההגבלה היא זו שתוציא את המיטב מכם ולכן אין טעם להתלונן על הגבלת התווים, השימוש בטקסט בלבד או המידיות של צריכת ההודעה והיעלמותה אל מעמקי המרחב הדיגיטלי. להפך – עליכם להשקיע מחשבה בניצול היעיל ביותר של המדיום של SMS ולנסות להבין מהו הדבר המדויק ביותר והיעיל ביותר שיכול לתפוס את תשומת הלב של הלקוחות שלך ולהניע אותם לפעולה.  

אחד התסכולים הגדולים ביותר הם הלקוחות שמסירים את עצמם מרשימות התפוצה – אתה הכנת וטרחת ובנית ושלחת ובתגובה מה קיבלת? את כפיות הטובה הגדולה מכולן. אבל אין מה לקחת את זה אישית אלא להבין שלהבא חשוב מאוד לסגמנט את קהלי היעד לפי הצרכים שלהם ואז להתאים את שליחת ההודעות לאותו צורך ספציפי עם התוכן הרלוונטי עבורם וכך הם לא יסירו את עצמם מרשימת התפוצה אלא אם אתה שולח את ההודעות בשעות הזויות או עושה דברים בעיתיים מהסוג הזה.

חשוב מאוד לתשאל את אנשי המכירות שלך לגבי הלידים או הפניות שהגיעו מקמפיין סמס – כך תוכל לבחון בצורה מדויקת מה הפריע להם? איזה מידע היה חסר? מה הם אהבו במיוחד בהודעה או בהצעה וכולי. אם תקבלו את אותן תשובות שוב ושוב זה סימן טוב, לכן הקפידו לבדוק כל אחד מהלידים ולבחון איזו מההודעות עובדות במיוחד. תדרכו את אנשי המכירות להוציא כמה שיותר מידע מועיל מהלקוחות שיאפשר לכם לשפר את הקמפיין שלכם להבא.

אם אתם מזהים תלונות נפוצות או הודעות שגורמות לנשירה חשוב מאוד לבודד אותן בהקדם ואף לעצור את השליחה האוטומטית שלהן לפני שהן יגרמו נזק בלתי הפיך לרשימה שלכם. לפעמים הודעה אחת לא מוצלחת או שליחה לא מתוזמנת היטב יכולה לגרום נזק ולהרוס בנייה של מערכת יחסים ארוכה עם לקוחות איכותיים שהתרגלו להתקשר לבית העסק באמצעות הודעות טקסט.